Ejendomsadministrator / kontorassistent søges

Til vores administration søger vi en erfaren all-round ejendomsadministrator/ kontorassistent. Vi er en koncern i fortsat vækst og vores udlejningsdel fylder mere og mere. Derfor har vi valgt at etablere en ny stilling på 25-37 timer til varetagelse af vores ejendomsadministration og øvrige ad-hoc opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver: 

  • Lejeaftaler
  • Kontakt/Korrespondance med lejere
  • Ind- og udflytninger
  • Kontakt til viceværter, håndværkere, myndigheder etc.
  • Profilering af lejemål
  • Administrative opgaver med nuværende bogholderi
  • Ad-hoc

Hvem er du:

  • Imødekommende og kvalitetsbevidst
  • Struktureret og omhyggelig med opgaverne
  • God til at skabe et overblik
  • Service- og løsningsorienteret over for lejere, kunder og kollegaer
  • Fleksible og klar til at give en hånd med, hvor der er behov for det
  • Flair for IT – gerne med kendskab til markedsføring på sociale medier
  • Erfaring fra lignende stilling er en fordel

Vores koncern består af 8 selskaber. Du vil blive ansat hos Lars Pedersen og Søn A/S og din arbejdsadresse bliver Veggerbyvej 33, Suldrup. På kontoret i Suldrup vil du indgå i et team på 9 øvrige kollegaer, en god blanding af projekt- og byggeledere samt øvrige administrationsmedarbejdere.

Ansøgning:

Lyder dette som noget for dig, og har du lyst til en spændende hverdag med mange forskellige opgaver, så send os en skriftlig ansøgning senest 19. oktober 2020. Ansøgningen med relevante bilag, samt dit CV sendes til info@lpsbyg.dk mærket ”administrator”. Tiltrædelse efter aftale.

Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte René Thomasbjerg på tlf. 4027 8126.