Projektassistent til familievirksomhed

Er du en haj til administrativt arbejde? Hører opgaver med kvalitetssikring og sikkerhed til din hjemmebane? Savner du en uformel og fleksibel arbejdsplads med højt til loftet og let til grin? Så er det sikkert dig, vi er på udkig efter som vores nye projektassistent.

Lars Pedersen og Søn A/S står over for flere større byggerier og udviklingsprojekter og søger derfor en projektassistent, der kan hjælpe med sagsgennemførelse, herunder kvalitetssikring og sikkerhedsarbejde. Hvis du er den rigtige, tilbyder vi fleksible rammer i hverdagen og er også åbne for at indrette stillingen som en 30-timers ansættelse.

Om jobbet

Generel udarbejdelse af kvalitetssikring og dokumentationsmapper. Kommunikation med myndigheder / tilsyn/ bygherre, herunder udarbejdelse af ansøgninger og tilladelser. Udarbejdelse og opfølgning på sikkerhedsarbejde, herunder sikkerhed/sundhed, arbejdspladsvurdering mv.

Diverse administrative ad hoc opgaver såsom klargøre og oprette sager, tegningsprint, anmeldelser mv.

Som projektassistent skal du varetage administrative opgaver omkring byggesager primært i Himmerland. Du bliver en del af projektledelsen på flere sager og bidrager administrativt til dine kollegaer. Sammen sikrer I overholdelse af kvalitet og sikkerhed, samt dokumentstyring internt og overfor bygherrer og myndigheder.

Hvem er du?

Du må gerne være nyuddannet indenfor bygge- og anlægsbranchen, som f.eks teknisk assistent, byggekoordinator eller evt. som bygningskonstruktør.
Erfaring med bygge- og anlægsbranchen er generelt en fordel.
Du har et godt overblik og besidder en god evne til at planlægge og prioritere.
Som person er du serviceminded og opsøgende i din tilgang til opgaver.
Vi lægger vægt på, at du er proaktiv, selvkørende og har lyst til at tilegne dig ny viden.
Du har erfaring med og flair for Excel, Word og IT-systemer generelt.

Lidt om os

Lars Pedersen & Søn er et moderne nordjysk byggefirma med fokus på murer- og entreprenøropgaver inden for boliger, erhverv, industri og landbrug. Her arbejder 40 drivkraftige medarbejdere hver dag for at bygge løsninger til fremtiden – i en tæt dialog med vores kunder. Til godt udført arbejde hører også ordentlige rammer for vores team. Derfor går hverdagens løsninger hånd i hånd med sammenhold, arbejdsglæde, trivsel, udvikling og god opførsel.

Skal vi være kolleger?

Så send en ansøgning til info@lpsbyg. dk senest 25. september 2021 eller ring til René Thomasbjerg på tlf: 40278126, hvis du har spørgsmål.

Løn efter kvalifikationer. Arbejdssted bliver primært på firmaadressen.

Vi glæder os til at lære dig at kende.